Kur'ani nuk është për të vdekurit por për të gjallët



Edhe unë pajtohem se Kur'ani nuk është për të vdekurit!

Pra, askush prej hoxhallarëve, e as prej xhematit: 'nuk ka shku te varrezat, me ua mbajtë një ligjeratë, për hallallin ose haramin, për pastërtinë, për namazin se si falet e çka e prish, apo për agjërimin, etj. etj.'.

Ne vetëm një sen e bëjmë: 'e lexojmë një el-Fatiha, apo Jasin, ose naj pjes tjetër të Kur'anit', edhe duke iu lutur Allahut që të na e pranoj atë lexim dhe shpërblimin e atij leximit hedije-dhurat të vdekurve.

As ma shum e as ma pak.

Nuk shkojm ne te varrezat me i pyet: 'a e falet namazin, a e agjërut ramazanin, etj.'!

'Urdhërat, obligimet, ndalesat në Kur'an po janë për të gjallët, poashtu leximi i tij', por mundesh t'ia lexosh një pjesë të Kur'anit një të vdekuri.

Pse na ka mësuar Pejgamberi alejhis-selam që t'i përshëndesim të vdekurit kur të kalojmë rreth varrezave?!

Por këta vehabistët gjithmonë manipulojnë me fjal e me argumente, si kjo: 'Kur'ani nuk është për të vdekurit por për të gjallët'.



Autor: Llukman R. NEBIU

Mbylle Es-Selatu ve es-Selamu alejke, ja Resul-Allah, ja Habib-Allah, ja Nebijj-Allah, ...

Në rregull Kjo webfaqe përdor cookies. Duke përdorur këtë webfaqe, do të pranoni edhe vendosjen e cookies. Më shumë Info ...